SERVEIS ALS PROPIETARIS
Servei de consergeria
Tenir la certesa que la vostra segona residència està ben cuidada també quan vosaltres no hi sou, aquest és el nou servei que us oferim. Perquè no n’hi ha prou amb tenir una alarma: una alarma no avisa si hi ha hagut una fuita d’aigua, per exemple, ni obre la porta al tècnic que ha de venir a fer la reparació quan vosaltres no hi sou.
A més de custodiar-ne una còpia de les claus, també hi fem una visita setmanal per assegurar-nos que no hi ha cap problema ni hi ha hagut cap accident, l’airegem, recollim el correu per evitar que sigui massa evident que la casa o apartament està deshabitat. Per descomptat, després de cada visita us enviem per correu electrònic o per whatsapp el vídeo que haurem gravat perquè pugueu comprovar que tot és correcte.
A més, també us podem fer una neteja prèvia a la vostra arribada per a què, quan vingueu, ho trobeu tot a punt i no hàgiu de posar-vos a netejar i així pugueu gaudir sense preocupacions de la vostra 2a residència!
Servei de Recepció per a Habitatges d’Ús Turístic (HUT)
Si sou propietaris d’un Habitatge d’Ús Turístic que s’oferta a través d’algun portal de reserves, necessitareu que algú us faci el servei de recepció, assistència al client, neteja i manteniment mentre estigui llogat, especialment si viviu lluny i no podeu estar pendents de cada sortida-entrada que hi hagi. També, encara que visqueu a prop, tenir algú especialitzat en aquest tipus d’atenció us permetrà gaudir del temps lliure que tingueu sense haver d’atendre trucades a hores intempestives ni haver de patir per si hi ha qualsevol petit incident.
Així mateix, si sou propietaris d’una segona residència i voleu obtenir la llicència per legalitzar-la com a Habitatge d’Ús Turístic, us podem assessorar i informar de tots els requisits que calen així com fer tots els tràmits necessaris.
Aquests serveis estan disponible per Cambrils, Salou i voltants.